Content is Koning! Het schrijven van teksten is een essentieel onderdeel van het succes van een website. Registreer je gratis en plaats je eerste SEO artikel van 300 woorden op deze site. Het aantal woorden en de zoekwoord focus is belangrijk. 300 woorden is het optimale aantal woorden voor een SEO tekst.

search
top

Een bestelzuil zoals bij McDonalds kopen voor in jouw horecazaak

Een bestelzuil zoals bij McDonalds kopen voor in jouw horecazaak

Denk je erover om een bestelzuil zoals bij de McDonalds te kopen voor jouw horecazaak? Een bestelzuil in jouw horecazaak verhoogt de omzet doordat gasten sneller en gemakkelijker kunnen bestellen en betalen. McDonalds is een van de eerste restaurants geweest in Nederland dat de bestelzuil heeft geïntroduceerd en ze boeken goede resultaten met een bestelzuil

Voordat je een bestelzuil gaat kopen voor jouw horecazaak, zijn er wel een aantal dingen waar je rekening mee moet houden. Allereerst heb je de kosten voor een bestelzuil. Een bestelzuil in jouw horecazaak kost al gauw enkele duizenden euro’s.

Naast de kosten van een bestelzuil als je een bestelzuil koopt, is dat de bestelzuil ook ruimte in beslag neemt. Een bestelzuil neemt al gauw een vierkante meter in beslag in jouw horecazaak. Daarnaast moet je rekening houden met een eventuele rij mensen die staan te wachten om gebruik te maken van de bestelzuil.

Alternatief voor een bestelzuil in jouw horecazaak

Alternatief voor een bestelzuilEr is ook een alternatief voor een bestelzuil kopen in jouw horecazaak, namelijk een bestel chatbot. Gasten kunnen via Facebook Messenger of WhatsApp en via hun eigen telefoon een bestelling te plaatsen.

Waar McDonalds als een van de eerste was met een bestelzuil, zijn er nu al Amerikaanse fastfoodketens bezig met het gebruik van chatbots.  Deze fastfoodketens boeken zeer goede resultaten, soms wel betere resultaten dan een bestelzuil.

Het voordeel is dat je geen hoge investeringskosten hebt omdat je geen bestelzuil hoeft te kopen.  Je maakt immers gebruik van de smartphone van jouw gasten. Daarnaast kun je gemakkelijke promotionele berichten terugsturen, ook nadat een gast zijn of haar bestelling heeft geplaatst. Zo kun je jouw gasten meer binden aan jouw horecazaak en heb je een mogelijkheid om meer te verkopen.

Daarnaast neemt een chatbot geen ruimte in beslag in jouw horecazaak, iets wat een bestelzuil wel doet natuurlijk.

Wil je meer informatie over een bestelzuil of juist een horeca bestel chatbot? Neem dan contact op met info@tableduck.com

Lees het volledige artikel hier.

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

top