Met maar liefst 125 werknemers en 45 jaar werkervaring doen wij nog altijd vol passie ons werk. Als schoonmaakbedrijf weten wij als geen ander hoe belangrijk het is om in een schone omgeving te leven. Een schoon kantoor is noodzakelijk om de gezondheid van u en uw werknemers te waarborgen. We vinden het allemaal prettig om een schone werkomgeving te hebben, zodat u in alle gezondheid en rust uw ding kan doen.
Geschiedenis van ons schoonmaakbedrijf
In 1976 zijn Lodewijk en Janny begonnen met een schoonmaakbedrijf. Na een aantal jaar ging hun eigen zoon ook in dienst, die later medevennoot werd. In 2001 is het eerste pand een feit geworden. Door de jaren heen is het bedrijf hard gegroeid. We tellen momenteel 237 klanten, verspreid over 2 filialen. In 2006 heeft Frank de Vries de VOF overgenomen en heeft daar een eenmanszaak van gemaakt. Sinds 2011 is het schoonmaakbedrijf een BV geworden.
Onze diensten
Omdat wij begrijpen dat u geen tijd heeft om zelf schoon te maken kunt u het bij ons schoonmaakbedrijf uit handen geven. Met onze verschillende diensten zorgen we ervoor dat u in alle rust uw ding kan doen, terwijl wij ervoor zorgen dat u in alle schoonheid kunt werken. Kantooronderhoud is een van die diensten, ook glasbewassing, vloerreiniging en tapijtreiniging kunt u bij ons uit handen geven. Met de juiste zorg gaan wij te werk om het zo goed, maar eenvoudig mogelijk schoon te maken. Door ons nieuwe magazijn leveren wij ook schoonmaakmiddelen en- en toiletartikelen.
Service
Met jarenlange ervaring weten wij ondertussen wat onze klanten van ons verwachten. Naast het schoonmaken willen wij ook goed contact met de klant onderhouden, zodat er geen onduidelijkheden of miscommunicaties ontstaan.
Contact
Bent u geïnteresseerd in onze diensten of heeft u een vraag/opmerking, neem dan snel contact met ons op, of vraag een offerte aan.
Recente reacties