Als je een nieuw bedrijf bent gestart wil je je bedrijf natuurlijk zoveel mogelijk promoten. Je wilt graag klanten en die kun je natuurlijk op verschillende manieren werven. Je kunt kiezen voor (betaalde) online promotie, maar je kunt ook kiezen voor offline promotie. De kracht van offline promotie wordt soms weleens over het hoofd gezien.

Wat ziet iedereen?

Offline promotie is nog steeds erg belangrijk naast je online zichtbaarheid. Hoe kun je je bedrijf nu goed promoten zonder dat je daarvoor hoeft te investeren in een dure televisiereclame? Simpel: je kunt caps bedrukken! Een cap of pet zit op je hoofd en is daardoor direct zichtbaar voor iedereen die je tegenkomt. Dat heeft talloze voordelen:

  • Goed zichtbaar;
  • Gemakkelijk te bedrukken met eigen logo;
  • Keuze uit full-customized of semi-customized modellen;
  • Verkrijgbaar in talloze kleuren;
  • Leverbaar in kleinere oplages;
  • Goedkoop te produceren.

Zorg voor promotie op meerdere kanalen

Als je je bedrijf op het netvlies van (potentiële) klanten wilt hebben is het belangrijk dat je zorgt voor degelijke promotie. Je kunt altijd kiezen voor meerdere kanalen. Zo kun je leuke petjes laten bedrukken, maar je kunt ook kiezen voor andere marketingvormen. Zo kan je zelfs T-shirts laten bedrukken of eigen jassen laten ontwerpen. Dat is ideaal voor op events en is zichtbaar voor de mensen die je tegenkomt. Wil je nog groter uitpakken? Je kunt ook kiezen voor billboards langs de weg.

Vergeet online promotie niet

Offline promotie is goed voor naamsbekendheid, maar online promotie blijft ook erg belangrijk. Zorg ervoor dat je een goed functionerende website hebt. Daar kunnen mensen jouw online visitekaartje bekijken. Hier kunnen mensen jouw contactgegevens vinden en hier kunnen zij eventueel een order plaatsen. Dat zal samen zorgen voor een groot succes voor jouw business. Promotie via Google Ads of Facebook kan in sommige gevallen ook gunstig zijn, maar dat is natuurlijk geheel afhankelijk van jouw branche. Laat je daarom ook gerust adviseren door een expert.